Agile to model efektywnej współpracy i realizacji zadań, który coraz śmielej przedostaje się do rozmaitych organizacji o różnorodnych profilach działalności, stając się pewnym firmowym standardem. Wydaje się jednak, że metodyka ta wciąż najpowszechniej funkcjonuje w branży IT, gdzie znalazła dla siebie zastosowanie najwcześniej. Na czym polega praca w metodyce Agile i jak wygląda wówczas proces […]
Z czego są zrobione i czym się charakteryzują ekokoperty?
Mimo powszechności nowoczesnych rozwiązań, jakie daje nam technologia, niektóre formalności nadal trzeba załatwiać w formie analogowej. Tyczy się to zarówno osób prywatnych jak i firm. W obydwu przypadkach warto stawiać na ekologiczne wybory, takie jak np. koperty A3 pochodzące z recyklingu. Jaki jest tego powód? O tym w poniższym artykule. Ekologiczne koperty A3 — kiedy mogą się […]
Co to jest muda? Jak je wyeliminować w firmie?
Każdej firmie powinno zależeć na stałym rozwoju i powiększaniu przychodów. Jednak niekiedy w działania biznesu wkradają się utrudnienia i komplikacje, które mogą powodować zastój lub nawet straty. Takie zjawisko określane jest mianem muda. Muda – dlaczego musisz go unikać i jak to robić? Muda z języka japońskiego oznacza bezużyteczny, daremny, zbędny. Pomysłodawcą nazwania tego zjawiska […]
Dlaczego format A4 ma takie rozmiary?
A4 to format, który cieszy się największą popularnością i znalazł szerokie zastosowanie m.in. w pracach biurowych, gdzie ma miejsce obieg dokumentów. Jest to też format najczęściej wykorzystywany w wydrukach. Skąd wzięło się A4, jakie są jego wymiary i jaki rozmiar powinna mieć koperta, gdy chcesz w niej przechowywać dokumenty A4? Tego wszystkiego dowiesz się już […]
Teksty SEO – jak pisać, aby być czytanym
Pozycjonowanie i praktyki SEO w dużej mierze opierają się na angażujących dobrze napisanych treściach. Opisy produktów i usług, wpisy na bloga czy teksty eksperckie – każde powinno być napisane rzetelnie i chwytliwe. Ale jakie powinny być teksty, aby ludzie chcieli je czytać? Jak pisać, aby pokazać się w wyszukiwarce Google? Oryginalnie Jedną z najważniejszych cech […]
Audyt SEO, czyli jak zacząć pozycjonowanie strony
Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google są celem wielu właścicieli stron internetowych. Natomiast pozycjonowanie to proces, który przynosi efekty, ale na pewno nie od razu. Trzeba go dobrze zaplanować, przeprowadzić i na bieżąco monitorować. Raz osiągnięte pozycje nie są stałe, dlatego pozycjonowanie jest działaniem na długi czas. Punktem wyjścia dla pozycjonowania jest solidnie przygotowany audyt SEO. […]